Oh boy! Vilket vackert väder

Måndag, det är vackert väder. Eller VAR vackert väder. Nu har det hunnit blivit sämre.
(Tror jag iallafall) Det ser så ut när jag tittar ut i fönstret. Fast det kanske bara är det
fönstret som jag tittar ut i nu för stunden. Det ser ju faktiskt ut som att solen skiner.
Jag som har planerat att jag och min kära syster ska ta en promenad i vinter solen,
men jag får se hur det slutar. Hon är helt inne i något program hon tittar på + att det
enda hon säger är "nej, men det är väl för kallt ute?" Det finns faktiskt varma kläder!

Nog om det, idag har jag hunnit med att lämna mitt CV på Melrose(?) här hemma så
jag hoppas att det går hela vägen hem, alltid skönt med lite extra pengar.
/annasofie

Kommentarer
Postat av: sofian!

soffan, su skulle bara våga sno hellner - HAN ÄR MIIIIN!

2010-02-22 @ 16:22:40
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0