furutorp vecka två

Tisdag och jag är inne på andra och sista veckan på Furutorp.
Så här nöjd har jag nog aldrig varit med min praktikplats under
gymnasietiden, men dra mig baklänges nu är jag det! Fantastiskt.
Idag har jag fått skyltat om en "bäddhörna" och resultatet mitt
blev faktiskt bra. Det som står på tur här näst är att jag ska göra
ett fönster och ett rum i "New England Stil" så jag ska försöka få
mig lite inspiration så jag kan göra något bra. Tips någon? hö-hö.

Nu har jag precis fått i mig lite middag och ska snart iväg på
dagens träning -mammas styrke pass. Inte världens roligaste
men det är suverän träning. (sorry mam)Mot kvällsfronten ser
det ut att kunna bli en lite spelkväll med mina kära kompisar
här på nyheden. G R E A T !!
/annasofie

Kommentarer
Postat av: sofian!

asbra, asbra, asbra! :D

2010-02-23 @ 17:58:58
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0