fantastic


London, Brick Lane och mina söta fräknar + snygga solglasögon.

Kan börja med och säga såhär, fan i helvete va Sveriges herrar var bra igår.
Där snackar vi lagkänsla till 1000! (om det ändå inte är mer) Nä, nog var dom
helt fantastiska igår. Sånt där gör ju så man får en liten skvätt i ögat.

Nu ska jag iallfall ta vara på den här Söndagen och göra ordning det sista med mitt rum.
Sen är det dagens träning som väntar också, KICK BOX. Vilket är den roligaste träningen
på hela veckan. hö-hö. Efter träningen åker jag till min kära pojkvän och ska äntligen få
umgås med honom <3. Ojoj, ser ut att kunna bli en toppen söndag enligt mig själv.
/annasofie

Kommentarer
Postat av: sofian!

åh, dom var så sjukt bra! rös i hela kroppen och vart helt rörd! åh, så fina dom är!

2010-02-21 @ 20:33:23
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/
Postat av: sofien!

jag fick till och med glädje tårar..

Dra mig baklänges va allt var bra!

2010-02-22 @ 10:16:25
URL: http://annasofieknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0