dady dady cool

Kan börja med att säga såhär: Jag är en riktigt sopa!
(iallfall idag) Klockan är cirka 18.10 och jag sitter vid
datorn och "chillar". Är så nöjd över min lediga dag,
från träning och allting.. Men tre minuter senare spricker
den härliga känslan. Jag får nämligen reda på att bion
är idag och inte imorgon och jag skulle börja jobba 18.15.
Det jobbiga med det här var att jag i samma veva var påväg
in i duschen också... Så ja vad mer kan jag säga, är inte
det här en riktigt jobbig situation när man är inne på att
man bara ska ta det lungt hela kvällen?

Hur som helst så är jag ganska så besviken på filmen
som gick, trodde helt klart att den skulle vara mycket
bättre.... Farsan får 3 av 5 toasters!
Nu lär jag kring mä och göra en sallad till morgon dagen.
/annasofie

Kommentarer
Postat av: sofian!

hahaha. du är dålig!

ibland. men oftast bra! :)

ses imorgon pysen <3

2010-02-17 @ 22:06:15
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/
Postat av: sofien!

det där godtar jag helt klart.

"oftast bra", du är ALLTID bra!

Det gör vi <3

2010-02-17 @ 22:54:07
URL: http://annasofieknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0