måndag morgon


Bilden är från Sommaren 16 Juli 2010 med mig och världens bästa kompis.
Sitter i skolan och har precis tagit en paus från Historia A, jädrar vad bra det känns alltså.
Sen efter skolan åker jag och min kära Linn vidare till Borlänge - Kupolen och umgås och
bara har det riktigt trevligt. Appropå trevligt så kan jag berätta lite kort om min dag igår.
Fick trevligt sällskap av Malin, vi tränade och hade det mysigt hemma i min lägenhet.
Måste säga att det var en fantastiskt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

ja men de var himmla mysigt :D och haha jag har träningsverk!! fattar inte rktigt :P

2010-08-30 @ 18:28:39
Postat av: sofie

ja det var det verkligen :D

Fan, jag har inte så mycket träningsverk :(

2010-08-30 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0